Lietuvos vairuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo mokyklų asociacija (LVMA) ir 26 vairavimo mokyklos sudarė kartelį – susitarė pakelti vairavimo kursų kainas Vilniuje, Kaune bei Jurbarke, nusprendė Konkurencijos taryba.
Lietuvos vairuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo mokyklų asociacija (LVMA) ir 26 vairavimo mokyklos sudarė kartelį – susitarė pakelti vairavimo kursų kainas Vilniuje, Kaune bei Jurbarke, nusprendė Konkurencijos taryba.
Pagal registruotų eismo įvykių skaičių, tenkantį tūkstančiui gyventojų, šiais metais išsiskiria poilsiautojų ir turistų pamėgti Trakų bei Molėtų rajonai, tačiau didmiesčiai taip pat išlieka rizikingomis zonomis. Besibaigiančių metų duomenis išanalizavę draudimo bendrovės BTA specialistai griauna stereotipą, kad tarp didmiesčių avaringiausia sostinė, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Panevėžietį Dana Sergejevą gimtame mieste, matyt, žino kiekvienas. Tie, kurie apie vyrą nėra girdėję, greičiausiai yra matę nors vieną jo turimą automobilį. Gandas apie gerą akį ir skonį automobiliams turintį lietuvį pasiekęs net Skandinaviją, tad nieko keisto, kad šiandien net kelis įdomius ir modifikuotus automobilius kieme turintis vyras galvoja net apie nuosavą automobilinį verslą.
Gruodžio viduryje Sardinijoje (Italija) įvyko naujojo „Renault Kadjar“ bandymai. SUV automobilis, kuris Lietuvoje pasirodys 2019 m. pradžioje ir kuris kainuos nuo 18,050 eurų, nuo pirmtako skiriasi ne tik atnaujinta išvaizda, bet ir gerokai kokybiškesne salono apdaila bei pažangiomis elektroninėmis sistemomis, rašoma pranešimo žiniasklaidai.
Vos tik spustelėjus didesniam šalčiui neužsivedantis automobilis dažniausiai signalizuoja apie tai, kad yra metas keisti akumuliatorių. Siekiant iš anksto apsidrausti nuo tokių nemalonių situacijų, pavyzdingi vairuotojai dar prieš šaltąjį metų periodą pasirūpina nauja automobilio baterija. Tačiau tuomet iškyla dilema, kur dėti seną ir naudojimui netinkamą energijos šaltinį, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kauno gatvėse išpiešti rombai sukėlė tikrą diskusijų audrą – vieni palaikė Kauno savivaldybės idėją, kiti teigė, kad jie klaidina vairuotojus, mat ne vienas tokį ženklinimą supainioja su pagrindinį kelią žyminčiu ženklu. Laikinosios sostinės atstovai tikina, kad naujiena pasiteisino su kaupu bei siūlo tokį kelių ženklinimą visai Lietuvai.
Vienas didžiausių pasaulio automobilių gamintojų „Volkswagen“ paskelbė nuo kada pradės gaminti tik elektromobilius.
Kaip praneša „Reuters“, „VW“ strategijos vadovas Michael’as Jost’as, dalyvaudamas Vokietijoje, Volfsburge, vykusioje aukščiausių automobilių pramonės atstovų konferencijoje pranešė, kad 2026-ieji metai yra tie, kai „VW“ į rinką išleis paskutinius automobilius su vidaus degimo varikliu. Nuo tų metų „VW“ sutelks visą dėmesį tik į elektromobilius.
Į fantazijas apie skraidančius automobilius dar devintajame dešimtmetyje nukėlė kino juosta „Atgal į ateitį“. Nors iki šiol tokius vaizdus matėme tik filmuose ir realistiškai atrodančiuose pieši-niuose, dar neaišku, kada iš tiesų turėsime galimybę išvengti spūsčių ir į darbus keliauti oru.
Kaip rašo „europe.autonews.com“, antradienį Europos Sąjungos šalims nepavyko surasti kompromiso dėl to, kaip smarkiai reikėtų sumažinti anglies dvideginio išmetimą iš automobilių ir mikroautobusų iki 2030-ųjų metų.
ES narių parlamentų atstovai iš 28 sąjungai priklausančių valstybių narių kartu su Europos Komisija surengė kelias derybas, kurių tikslas – surasti bendrą požiūrį, kuris tenkintų ir automobilių gamintojus ir aplinkosaugos specialistus.
Čekijos automobilių gamintojas „Škoda“ numetė paslapties šydą ir pristatė naująjį savo kompaktinės klasės modelį „Scala“. Šis automobilis pakeis iki šiol gamintą „Rapid“ ir rinkoje mėgins konkuruoti su savo giminaičiu „Volkswagen Golf“ ir kitais stipriais šio segmento modeliais, pavyzdžiui, „Ford Focus“ ir „KIA Ceed“.
Itin pavojingi žiemos reiškiniai – „juodas“ ledas, lijundra ir pūga – budrius išlikti ragina ne tik vairuotojus, bet ir kelininkus. Kaip susidaro šios vairuoti nepalankios sąlygos? Kokių veiksmų, esant minėtiems žiemos reiškiniams, turėtų imtis vairuotojai ir kelių priežiūros specialistai?
Artėjant vienoms svarbiausių metų švenčių – Šv. Kalėdoms ir Naujiesiems metams, – miestų gatvėse galima pamatyti, kartais atrodytų, begalines automobilių žibintų girliandas, ypač prie didžiųjų prekybos centrų. Kai kurie vairuotojai kantriai laukia, nes jų tikslas apsipirkti. Tuo metu kiti spūstyse įkalinti ne savo noru. LRT.lt domisi, kada bus pasiektas šventinės eismo karštinės pikas, o kada viskas turėtų grįžti į savo vėžes.
Nuo 2018-ųjų pradžios iki gruodžio 1 dienos Lietuvos automobilių parką papildė 132 nauji elektromobiliai – beveik tris kartus daugiau nei per tą patį 2017 metų laikotarpį. Lankomiausias transporto skelbimų portalas Autoplius.lt prognozuoja, jog per šiuos metus šalyje turėtų būti parduota apie 150 naujų elektromobilių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Milžiniškus protestus rengę, gatves blokavę ukrainiečiai palankesnių muito sąlygų neišsikovojo – legaliai importuoti automobilį iš Europos šalių gali būti kur kas brangiau nei jį įsigyti. Pasikeitusią tvarką pajuto ir lietuviai. Su DELFI kalbėję naudotų automobilių pardavėjai akcentavo, kad pirkėjų iš Ukrainos nebemato. Dar daugiau, spėja jie, pigūs automobiliai, anksčiau palikdavę šalį ir keliaudavę tolyn į Rytus, gali vėl grįžti pas mus.
Praėjusią savaitę, gruodžio 3-9 dienomis, Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos Kelių patrulių kuopos pareigūnai vykdė transporto priemonių nustatyto leistino važiavimo greičio kontrolę, kurios metu iš viso užfiksavo 106 leistino važiavimo greičio viršijimo atvejus, rašom pranešime žiniasklaidai.
Ryte skubėdami į darbus, lydėdami vaikus į mokyklas ir eidami per perėją beveik pusė pėsčiųjų Lietuvos didmiesčiuose nepaiso saugaus eismo taisyklių. Vakare susitelkimas į eismo saugumą kiek padidėja, tačiau ryškūs skirtumai ir tarp miestų: eidami per pėsčiųjų perėją mažiausią dėmesį kelių eismo taisyklėms ir saugumui demonstruoja pėstieji Kaune, didžiausią – Klaipėdoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Daugumas vairuotojų žino, tačiau nemaža dalis ir nuolat pamiršta, kad stebėti padangų oro slėgį būtina nuolat. Išmaniuose automobiliuose tai daro kompiuteriai, paprastesnėse versijose reikia įprasti tai atlikti patiems. Ir ne tik todėl, kad netinkamai pripūstos padangos greičiau dėvisi.
Praėjusio amžiaus viduryje vienas pagrindinių būdų automobiliams išsiskirti iš pilkos masės buvo kėbulo tipas: vien pagal siluetą buvo galima atpažinti daugelį modelių. Vėliau dėl įvairių technologinių pokyčių, saugumo reikalavimų ir praktiškumo siluetai supanašėjo, išskirtiniai liko priekinės bei galinės dalys ir interjeras. Didžiulės įtakos padarė šviesos išlydžio diodų (LED) technologija, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Tikriausiai nerasime tokio vairuotojo, kuris nebūtų pakliuvęs į situaciją, kai prekybos centro ar prie namų esančioje aikštelėje kaimynas trinkteli į jūsų automobilį durelėmis ir tokiu būdu palieka kad ir nedidelį, bet įbrėžimą ar įlenkimą. Ilgą laiką tokie apgadinimai nebuvo vertinami kaip draudiminiai įvykiai, tačiau viską aukštyn kojom verčia naujas Europos Teisingumo Teismo (ETT) išaiškinimas.
Minint Tarptautinę antikorupcijos dieną, policija visoje šalyje organizuoja prevencines akcijas. Gyventojai raginami neduoti kyšių pareigūnams, o pastebėjus papirkimo atvejų, apie tai informuoti atsakingas institucijas.
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) perspėjo vairuotojus, važiuosiančius A8 keliu, vedančiu nuo Panevėžio Kėdainių link. Šiame kelyje pastebėta migruojanti stumbrų banda, todėl vairuotojai turėtų būti ypač dėmesingi.
Privalomojo transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės draudimo kainos trečiąjį šių metų ketvirtį smuktelėjo žemyn, visa draudimo rinka augo 13 proc. Nuo spalio mėn. įsigaliojo svarbūs pakeitimai, jais sustiprinta vartotojų apsauga, rašoma Lietuvos banko pranešime žiniasklaidai.
Važiuojant 90 km/val. greičiu vieno centimetro vandens sluoksniu padengta kelio danga prarasti automobilio kontrolę labai paprasta. Patyrę vairuotojai rekomenduoja ne vieną priemonę, praversiančią rudenį vairuojant šlapia kelio danga ir lyjant lietui.
Atėjus žiemai vairuotojus užklumpa daug nepatogumų – nuo automobilio reikia valyti sniegą, gremžti apledėjusius stiklus. Tačiau tai niekis, palyginti su nepatogumu, kurį kai kuriems tenka patirti dėl iš vidaus aprasojusių ar net apledėjusių langų. Ar įmanoma tai išspręsti, ar visgi teks nuleisti rankas ir susitaikyti, kad kitaip jau nebus?
Saugaus atstumo nesilaikymas – viena dažnesnių avarijų priežasčių, minimų policijos pareigūnų suvestinėse. Ypač skaudžiai, neretai ir tragiškai, toks atstumo nesilaikymas pasibaigia ten, kur eismas labai intensyvus. Tad viename Lietuvos kelių, kur ši problema itin aktuali, Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) įrengė naujovišką sistemą, perspėsiančią nedrausmingus vairuotojus.
Alyva apibėgęs variklio dugnas, sudilusios svarbios važiuoklės detalės ir surūdiję stabdžių sistemos vamzdeliai – tai tik dalis trūkumų, kuriuos pastebėjo serviso meistrai apžiūrėję Jevgenijaus Bedugnio pirktą „Mercedes-Benz“.
Bene didžiausia automobilių pasaulio naujiena rudenį – pristatyta jau septintoji 3 serijos BMW karta. Inžinieriai daug metų praleido kurdami jo aerodinamišką bei patrauklų kėbulą, efektyvias pakabos technologijas bei pažangius variklius. Daugybę valandų darbavosi ir automobilių technologijų specialistai, įdiegę į BMW 3 daugybę inovatyvių ir kasdienybę supaprastinančių sprendimų, dėl kurių šis modelis taps revoliuciniu ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2018 m. lapkritį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas padidėjo 18 prco. iki 3,106 vnt. 2017 m. lapkritį šalyje buvo įregistruoti 2,626 automobiliai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Atėjus žiemai vairuotojus užklumpa daug nepatogumų – nuo automobilio reikia valyti sniegą, gremžti apledėjusius stiklus. Tačiau tai niekis, palyginti su nepatogumu, kurį kai kuriems tenka patirti dėl iš vidaus aprasojusių ar net apledėjusių langų. Ar įmanoma tai išspręsti, ar visgi teks nuleisti rankas ir susitaikyti, kad kitaip jau nebus?
Iš Kauno į Vilnių ir atgal. Iš esmės tai – dvi nesudėtingos valandos kelyje. Tačiau, panašu, ne tada, kai Lietuvoje norite važinėti elektromobiliu. Kol iš Vilniaus nuvažiavo į Kauną, elektromobilio vairuotoja sugaišo net kelias valandas. Sudėtingą kelionę lėmė ne tik elektromobilių įkrovimo stotelių gedimai, bet ir lėta atsakingų asmenų reakcija.
DELFI parašiusi kaunietė keliauti į sostinę susiruošė sekmadienį, tačiau jau pusiaukelėje susidūrė su nesklandumais.
Nuorodų sąrašas
Powered by BaltiCode